Ollaan taas rakkaassa paikassani eli tällä kertaa portaikossa.Portaikossa on ihanan lämmin ja kuulee myös linnun ääniä parvekkeen ikkunan läpi. Se on muutenkin todella hyvä paikka sillä siitä näkee ylös ja alas sieltä näkee kaikkialle! Se huono puoli siinä on sillä että siitä voi tippua jos nukahtaa ja olen jo kerran pudonnutkin mutta tipuin tuolille. Ja toisella kertaa roikuin kahdella tassulla portaassa mutta mami pelasti minut!  Ja toinenkin huono puoli siinä on.... Kun siinä portaikossa kulkee kaikki!! Se on hyvin rasittavaa! :D Mutta mamin kanssa sielä voi leikkiä! Ja se on hauskaa:
871068.jpg
Aluksi makailen rauhassa portaikossa......
Sitten...
871072.jpg
Mami lähestyy lähemmäs ja minä saan tietoon että pian leikitään!

871073.jpg
Seuraavaksi me jo leikimmekin aivan täysiä!!!! Tässä  olen juuri purrut mami kätöseen ja nyt kieli vielä pihalla.
871076.jpg
Tässä katselen mamin kättä joka leikittää minua ja olen jo noussut pystyyn ja oon virkee!

871080.jpg
Tökin mamia  tassulla ja samalla kameraa!
871081.jpg
Böö! Sielä toisellapuolella porrasta menee joku hmmmm....
871094.jpg
Poseeraus kuva portaikossa.